Over Wandklokken
Aangeboden door
Over dit ontwerp
Klok met grote getallen Gemakkelijk lezen
Grote getallen Gemakkelijk leesbare klok. Voor ouderen en slechtzienden of voor iedereen die het nodig heeft.
Ontwerp van international designer
Klant beoordelingen
4.6 van 5 sterren beoordeling27 aantal beoordelingen
27 Reviews
Beoordelingen voor identieke producten
5.0 van 5 sterren beoordeling
5 van 5 sterren beoordelingDoor Eva A.12 juli 2022 • Geverifieerde aankoop
27,3 cm acryl Klok
Zazzler recensent programma
Deze klok aangeboden aan een koorlid die al 65 jaar op het koor zit.
Ze vond het een heel orgineel kado. De afdruk van de klok is heel duidelijk! Heel mooi en bijzonder door de muzieknoten!
5.0 van 5 sterren beoordeling
5 van 5 sterren beoordelingDoor Ron S.10 december 2023 • Geverifieerde aankoop
27,3 cm acryl Klok
Zazzler recensent programma
Een erge leuke wandklok met een Mondriaan achtergrond, een item wat ik al lang zocht en erg blij mee ben.
Snelle service en verzending,
Zeer tevreden! Vie internet gezocht op klok Mondriaan.
5.0 van 5 sterren beoordeling
5 van 5 sterren beoordelingDoor Mick B.30 mei 2023 • Geverifieerde aankoop
27,3 cm acryl Klok
Zazzler recensent programma
Mooie solide uitvoering.
Past goed bij de rest van in art deco ingerichte huiskamer. Zeer tevreden over de kwaliteit en scherpte van de fotoprint. De cijfers hadden overigens wel echt mogen zijn voor een mooier 3D effect.
Tags
Andere Info
Product ID: 256346524420722283
Ontworpen op: 5-12-2013 12:57
Rating: G




